Monday 1 November 2010

Raw Soul Express - The way we live



Smooth, men ytterst gyngende soul opprinnelig utgitt på Miami-etiketten TK Records i 1977, men re-released på Jazzman for noen år tilbake. Første gang jeg hørte den var på Head On 1995-96, og det var Norman Jay som spilte den. Jeg gikk overbegistret bort til ham og utbrøt på kødd. "I will kill you for this...". Den gangen hadde jeg et enormt fullskjegg og så ut som en mellomting av en gal øksemorder og en skitten uteligger, så denne uskyldige spøken fra min side ble mest oppfattet som en reell trussel. Uansett, jeg fikk beroliget ham og han viste meg singelen til slutt. Her er den for dere å nyte uten noen som helst trusler fra min side..

2 comments:

  1. Fantastisk, å me en liten smakebit av Gill Scott-Heron & Brian Jackson´s
    It´s your world førmoda æ!?!
    Flott blogg du har, vældi arti å føll me på!
    God hælg.

    ReplyDelete
  2. Hei Ille, håper du hadde en fin jul. Gil Scott her snart..förlg med

    ReplyDelete